Årsmøtet 2021 for Kilebygda Montessoriskole SA 28. april 2021 avholdes digitalt via Teams

• Styret vedtok 20. april at årsmøtet 28. april kl. 18.00 skal avholdes digitalt via  Microsoft Teams.

Den opprinnelige innkallingen er sendt ut til alle andelseiere, og kan også lastes inn her:

Innkalling

Alle som har tilgang til internett har mulighet for å delta på møtet, uavhengig av om de har programmet Teams installert eller ikke. Man kan delta fra en vanlig nettleser (Explorer, Edge, Chrome, Safari el.l.).

Vi vil organisere det slik:

1. Andelseiere som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på med navn og e-postadresse til post@kmskole.no senest 27. april.

2. Påmelde andelseiere vil motta en kalenderinvitasjon hvor link til møtet ligger nederst, slik det vises på bildet nedenfor. De som er ukjente med Teams kan gjerne lese om hvordan det brukes ved å klikke på "Finn ut mer" når dere har fått kalenderinvitasjonen.

Eksempelbilde:

3. Sakspapirer til møtet vil ligge vedlagt i kalenderinvitasjonen.

4. Det er viktig at alle som skal delta er klare og pålogget møtet i Teams senest kl. 18. Da vil vi gjennomgå hvordan vi skal gjennomføre møtet slik at vi er sikre på at alle får anledning til å delta på en god måte.

5. Hvis du ikke har tilgang på internett, men ønsker å delta, må du ta kontakt med oss slik at vi kan finne en passende løsning.